logo

FAQ

Dokonałem integracji ale Asystent Sprzedaży nadal nie jest widoczny w Messenger

Przejdź do ustawień Integracji Biznesowych na Facebook i sprawdź czy aplikacja mkoszyk.pl jest widoczna na liście. Jeśli nie widzisz aplikacji oznacza to, że integracja nie powiodła się. Często zdarza się, że podczas nadawania uprawnień aplikacji mkoszyk.pl do firmowego Messengera zostają odzaczone opcje niezbędne do poprawnego funkcjonowania Asystenta Sprzedaży w Messenger. Sprawdź to jeszcze raz a jeśli nadal będziesz mieć problem skontaktuj się z nami.

Asystent Sprzedaży działa ale nie pokazuje żadnych produktów

Najczęstszą przyczyną takiego zachowania jest brak adresu url do produktu w zewnętrznym sklepie (w przypadku wybrania opcji promowania produktów w Messenger) lub produkty nie są otagowane przez co Asystent Sprzedaży nie może wyświetlić pełnej oferty.

Integracja koszyka zakupowego z kreatorem stron www WebWave

  • Zaloguj się do konta utworzonego na platformie mkoszyk.pl i przejdź do zakładki 'Sklep'.
  • W zakładce 'Sklep' pobierz kod JavaScript, który zapewni obsługę koszyków - znajdziesz go w sekcji 'Kod koszyka na stronę'
  • W kreatorze WebWave odszukaj opcję, która umożliwia wklejenie dowolnego kodu CSS, JS i HTML a następnie dodaj ją do swojego projektu wklejając kod koszyka, który skopiowałeś wcześniej.
  • Super! Od tego momentu Twoja strona stworzona w WebWave jest już sklepem internetowym, któremu brakuje tylko produktów, które można zamówić.
  • Przejdź do panelu w mkoszyk.pl do zakładki 'Produkty', wejdź w produkt, który chcesz umieścić w WebWave i skopuj kod HTML przycisku 'Dodaj do koszyka'.
  • Pobrany kod HTML wklej na stronę w WebWave w miejsce, w którym chcesz pokazać przycisk 'Kup teraz'.

Integracja mkoszyk.pl z płatnościami Dotpay

  • Zaloguj się do swojego konta w Dotpay a następnie pobierz identyfikator klienta i kod PIN swojego konta. Te informacje znajdziesz w zakładce 'Ustawienia'.
  • W tej samej zakładce jako adres odbierający informacje o płatnościach ze strony mkoszyk.pl podaj https://mkoszyk.pl/api/payment/webhook/dotpay
  • Zaloguj się do swojego konta w mkoszyk.pl i przejdź do zakładki 'Płatności'
  • W zakładce 'Płatności' uzupełnij podstwowe informacje i przejdź do zakładki 'Opcje zaawansowane'
  • W zakładce 'Opcje zaawansowane' w polu 'Adres URL bramki płatności' podaj https://ssl.dotpay.pl/t2/?id=@order.gatewayClientId@&amount=@order.toPay@¤cy=@store.currency@
    &chk=@order.dotpayChecksum@&control=@order.id@
  • W zakładce Płatności w polu 'Identyfikator klienta w usłudze bramki płatności' podaj wartość, którą wcześniej pobrałeś z panelu Dotpay. To samo zrób dla pola 'PIN bramki płatności'
  • Zapisz zmiany i to wszystko. Od tego momentu Twoi klienci mogą płacić szybkim przelew internetowym.

Kontakt dla resellerów

Andrzej Bernat

pomoc@mkoszyk.pl

+48 530 858 861

Siedziba

mkoszyk.pl

ul. Wolności 64B

73-200 Choszczno